שבועות – חג השבועות מגיע ואיתו גם הקיץ ותחושת החופש!

חג השבועות, המכונה גם יום הביכורים, הוא החג השני מבין שלוש רגלים, ואין לו תאריך קבוע, בדרך כלל הוא חל לאחר סיום ספירת העומר.

את חלק ממנהגי החג כולנו מכירים: התזת מים, אכילת מאכלי חלב, קישוט הבית בצמחייה… בשנים האחרונות אימצו הישראלים מנהג נוסף, נופש בבית מלון. כחופשה שבה הבריכות במלונות כבר פעילות ומספיק חם להנות מהן.

אז בואו להנות בנופש חגיגי ברוח שבועות, עם מאכלים מפנקים, מזג אוויר אביבי ורוגע לגוף והנפש…

בהוטלס תמצאו את הדילים השווים ביותר לחג השבועות, מה שנשאר לכם זה רק להזמין!

מבצעי שבועות במלונות >>

מלונות ברגע האחרון

כולנו מכירים את הצורך הפתאומי שעולה בתוכנו מדי פעם לקחת פסק זמן ולשנות מקום ואווירה ולצאת לחופש, אם אתם כמוני אתם בוודאי חסרי סבלנות ומחפשים סיפוק מיידי של לצאת לחופשה עכשיו, גם אם זה בהתראה קצרה.

בהוטלס, אתר המלונות של ישראל יש פתרון קל ומידי, עמוד המרכז את כל מבצעי מלונות ברגע האחרון
בעמוד אחד! מפני שרוב המבצעים מוזנים ישירות על ידי המלונות, המחיר בהתאם, תוכלו למצוא מבצעים של עד 50% הנחה והתשלום במלון! בהוטלס תוכלו למצוא הכי הרבה מבצעי רגע האחרון מפני שהוטלס היא זירת המסחר ושיווק המלונות הגדולה בישראל.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המבצעים שהם לימים הקרובים, העמוד מתעדכן כל יום ועל בסיס קבוע.

מבצעי מלונות ברגע האחרון >>

עשו לנו לייק לעמוד הרגע האחרון בפייסבוק >>

שבת חתן במלון ענבר ערד

מלון ענבר ערד מציע ארוח נעים וטעים באווירה ביתית וחמה. המלון ממוקם בכניסה הראשית לערד.
במלון 100 חדרים (מתוכם 7 סוויטות).

בעבר תוכלו להנות מספא הכולל בריכת מי ים המלח ובריכת מים מתוקים מקורות ומחוממות וסאונה. חדרי טיפולים למגוון מסאז'ים מפנקים. אולמות בגדלים שונים. בית כנסת וספר תורה. מעלית שבת. משגיח כשרות צמוד.
ניתן להזמין היפוך ארוחות + קפה ועוגה ללא תוספת במחיר.

מלון ענבר כשר בהשגחת – רבנות ערד.

ישנה אפשרות לכשרות גלאט (בהזמנה מראש ובתוספת תשלום)
אפשרות לחדר אוכל נפרד (על בסיס מקום פנוי ובתוספת תשלום).

אפשרות לרחצה נפרדת בבריכה ביום שישי בתאום מראש ללא תוספת תשלום.

עכו העתיקה, בילוי משפחתי טעים

עכו, אחת הערים המיוחדות בישראל, על חוף הים התיכון, עם חומות המשקיפות אליו והמספרות את הסיפור של האזור כולו, הקרבות ההיסטוריים של המזרח התיכון, תותחים וביצורים מצד אחד ומהצד השני או למעשה אותו צד של הים, סירות דיג, שוק ססגוני עם שפע של מראות וריחות, תבלינים, דברי מתיקה, חומוס שהוא אחד הטובים בישראל – אבו סעיד ועוד.

העברנו בילוי משפחתי בעיר העתיקה של עכו. כולנו נהננו… פתאום מצאתי את עצמי מספר לילדי ומראה להם את סוגי הדגים שהם מכירים מהשימורים המוצגים לראווה בחנות דגים: אבא, זה טונה? אבל הוא נראה קטן בקופסה… גם על נוצרים, מוסלמים ויהודים רצו לדעת עוד, מדהים מה קורה כאשר מניחים את האייפד בצד ליום אחד… במתחם נמצא מוזיאון וניתן לבקר במערות הטמפלרים ולעשות סיור מודרך באזור, לנו כבר לא נשאר זמן בין הטעימות, הטיול על החומות וסעודת דגים הטעימה. נחזור שוב לעכו בקרוב, כביש עוקף קריות מקצר את הדרך מאד, נסיעה קצרה מחיפה.