פרדייב סיור וירטואלי של צניחה חופשית

סיורים וירטואלים

בייטק מפיקה סיורים וירטואלים משנת 2000 וברשותנו מאגר של מאות סיורים מכל רחבי ישראל. בסיורים שלנו צופים מכל רחבי העולם ואלפי גולשים מבצעים הזמנות במלונות לאחר שצפו בסיורים שצילמנו בהם – סיורים במסך מלא שמצולמים ב HDR ומוצגים בפלאש. הפקת סיורים וירטואלים דורשת מומחיות בצילום ועיבוד תמונה, לנו נסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום.

סיורים וירטואלים כיתרון תחרותי

"אם תמונה שווה אלף מילים" אז הסיורים הוירטואלים שלנו דומים למגי'ק סטיק של גבי ודבי שלוקחים אותך ברגע למקום אחר!

מעלה את הפרופיל של חברתך

הטכנולוגיה שלנו מכוונת לארגונים יעילים אשר חושבים קדימה וממוקדים בשירות לקוחות – הצגת העסק בסיור וירטואלי חוסכת זמן ושאלות.

סיורים וירטואלים חוסכים לכם כסף

טכנולוגיית הסיור הוירטואלי שלנו יכולה לשלם בעד עצמה בתוך דקות פשוטו כמשמעו. אתה מביא את הלקוחות שלך אליך בקליק.

חיזוק המותג

סיור וירטואלי ב360 מעלות הוא כלי מכירות פרואקטיבי מוכח שבאמת ובתמים מניע אנשים ליזום קשר ישיר עם השירות והמוצרים שלך. אנחנו יודעים את זה כי אנחנו הלקוחות הכי גדולים שלנו ואנו מפיקים עבור האתר שלנו סיורים להצגת המלונות כדי לאפשר לגולשים לקבל את המידע המפורט ביותר לפני ביצוע ההזמנה.

מדיה אקטיבית

בסיור הוירטואלי ב360 מעלות שלנו יש את גורם הוואו!!!! כ 250 אלף סיורים נצפים בחודש באתר המלונות hotels.co.il

זמינות לקהל היעד

אתה יכול לחשוב על הסיור הוירטואלי ב360 מעלות שלנו כחוברת האלקטרונית האולטימטיבית שיכולה להשלח מיידית מכל מקום בעולם בכל שעה ביום.

סיורים בפלאש מסך מלא

הסיורים שלנו מצולמים בדרך ששומרת על כל הפרטים הקטנים בסצנה ומאפשרים תצוגה חדה וללא עיוות על מסך מלא וללא התקנת פלאג אין מיוחד. ניתן לראות אם התפוח טרי על המגש בסוויטה של מלון אורכידאה אילת.

צור קשר עם בייטק תקשורת לקבלת הצעת מחיר לצילום עם אפשרות לפרסום הסיור בפורטל ישראל בתלת מימד www.3disrael.com