כנען הוא מלון ספא יוקרתי – נופש עם הרמוניה עם הסביבה הטבעית

כנען הוא מלון ספא יוקרתי של רשת פתאל השוכן בהרי הרי צפת, ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר העתיקה, הר מירון, הגליל וכנרת. כמלון בריאות, הוא מעודד חיבור ישיר לטבע, שלווה ורוחניות המפעמת באזור.

בכנען מאמינים בקונספט ייחודי המעודד את האורחים להאט את הקצב וליהנות מהרגע, ולהתענג על תענוגות החיים. גישה STAY SLOW מקדמת איזון בין גוף ונפש, ומציעה מגוון סדנאות וטיפולים בלעדיים. האורחים יכולים גם להירגע בספא של מלון כנען עם בריכות מחוממות וחמאם טורקי, ולחוות את ההרפייה האולטימטיבית.

חדרי מלון כנען משתלבים בהרמוניה עם הסביבה הטבעית ומספקים נופים מרהיבים של היערות או ההרים הסמוכים. זה מאפשר לפלוש אל סביבתכם באופן חלקי את נפלאות הטבע, ריחות, טעמים וצבעים, מה שמגביר את חווייתכם הכללית.

בחודשי הקיץ החמים, כנען מציע מפלט קר מהחום, ומספקת בריחה מרעננת. בחודשי החורף הקרים, המלון שלנו מעורר את האווירה הנעימה של בקתת חורף, ויוצר אווירה חמימה ומזמינה להתכנסות ולרגיעה.

התפריט הקולינרי של מלון כנען מציג מגוון רחב של טעמים. עם תפריט עונתי בהשראת אזור הגליל השופע, האורחים יכולים להתענג על המטבח המקומי העשיר והאותנטי. בנוסף, בר היין שלנו מתגאה במבחר רחב של יינות, מושלם לשדרוג חוויית האכילה שלכם.

בין אם אתם מחפשים רענון, בריחה מנוחה או חקירה של יופיו הטבעי של האזור, במלון כנען אתם מוזמנים להשתלב בסתר ובעושר של רוח ורוגע שבו הגוף, הנפש והנשמה מוצאים נחמה בתוך הנופים המדהימים של צפת.