מלון המטיילים במדבר לוטן, נווה מדבר נסתר בלב הערבה הדרומית

ברוכים הבאים למלון המטיילים במדבר לוטן, נווה מדבר נסתר בלב הערבה הדרומית. בואו לחוש את יופיו הקסום של המדבר – שהייה בלתי נשכחת!

מלון לוטן מציע מפלט שליו מוקף בנופים טבעיים. מהרי המדבר המלכותיים ועד לדיונות החול הציוריות, כל רגע שנבלה כאן הוא חגיגה לחושים. נשמו את אוויר המדבר הנקי, הקשיבו ללחישות הרוח, וחוו את השלווה המאושרת שרק המדבר יכול לספק.

חדרי האירוח המעוצבים בקפידה משרים שילוב מושלם של נוחות ואסתטיקה בהשראת המדבר. מעוטרים בטיח בוץ אומנותי, אלגנטיות כפרית. כל חדר כולל מתקנים מודרניים, לרבות מטבחון עם מיקרוגל, פינת קפה, קומקום ומקרר קטן, מה שמבטיח שהות נוחה ומהנה.

חקור את נפלאות הקיבוץ, שבו טבע וקהילה משתלבים זה בזה. טבלו את עצמכם ב-Eco-Fun, פארק אקולוגי תוסס מלא בגנים צבעוניים, פעילויות מרתקות ומגרש משחקים גדול לבילוי משפחתי אינסופי. גלו את ההנאות של חיים בר קיימא באמצעות סדנאות בוץ ואקולוגיה, וצור אינטראקציה עם הקהילה המקומית כדי לקבל תובנות על עולם האקולוגיה היצירתית והקיימות.

למנוחה ולבילוי, המלון שלנו מציע בריכת קיבוץ מרעננת השוכנת בין כרי דשא ירוקים. להירגע בצל, להתנדנד בערסלים, או להשתתף במשחק כדורעף ידידותי. הבריכה פתוחה בחודשי הקיץ ומעניקה הפוגה מרעננת הן לחברי הקיבוץ והן לאורחינו היקרים.

פנקו את בלוטות הטעם שלכם בסופר פוד טראק, חוויה קולינרית מענגת בתוך פארק אקו-כיף. לטעום ארוחות טעימות ומגוונות, שנוצרו בתשוקה ושימוש במרכיבים מקומיים. בין אם תבחרו לסעוד באזור החיצוני הצבעוני והמוצל או בתוך בית התה הנעים, כל ביס הוא מסע של טעם וסיפוק.

במלון המטיילים במדבר לוטן מאמינים ביצירת זיכרונות מתמשכים ומתן אירוח יוצא דופן. לוטן הוא השער שלכם להרפתקאות מדבריות בלתי נשכחות, בהן תוכלו להאט, להתחבר לטבע ולחוות את המהות האמיתית של הערבה הדרומית.

הזמינו את שהותכם בהוטלס – מחירים מעולים והזמנה ישירה וצאו למסע יוצא דופן שישאיר אתכם עם הערכה עמוקה לפלאי המדבר. מלון המטיילים במדבר לוטן ממתין, מוכן להגשים את חלומותיכם המדבריים.