מלון מאייר האוס – תל אביב

כתובת: דיזיגוף 98, תל אביב

אם אתם מחפשים לטבול את עצמכם באנרגיה התוססת של תל אביב, אל תחפשו רחוק יותר ממלון בית מאיר. ממוקם בלב העיר, בכיכר דיזנגוף, מלון הבוטיק שלנו מציע את היעד המושלם למי שמחפש את החוויה התל אביבית האולטימטיבית. עם מסעדות גורמה, ברים תוססים וחנויות בוטיק אופנתיות ממש על סף דלתנו, אנו מבטיחים שתהיה לכם הזדמנות להתפנק עם הפינוק, ההנאה והסגנון שתל אביב ידועה בהם.

החזון:
מלון בית מאיר נולד מחלום של יזמים מקומיים שחיים ונושמים את תל אביב. החזון שלהם היה לספק חוויה אותנטית, לאפשר לכל אורח להרגיש את האנרגיה של העיר, בין אם הוא מבקר לצורך עסקים או פנאי. בשילוב אירוח אורבני מודרני עם מורשת אדריכלית מקומית אלגנטית, בית מאייר שואף ליצור חיבור ייחודי בין אורח חיים לאירוח.

חווית המלון:
המלון שלנו מתגאה ב-46 חדרים וסוויטות מודרניים ומעוצבים בקפידה, המציעים מגוון אפשרויות לינה שיתאימו להעדפותיכם. כל חדר מצויד בקפידה עם מתקנים כגון מיטת קינג סייז, טלוויזיה חכמה (כולל ערוצי HOT ו-Netflix), מכונת קפה של Nespresso ומוצרי רחצה יוקרתיים. הקדשנו תשומת לב לכל פרט, מבטיחים את הנוחות המרבית שלכם וממקסמים את החוויה שלכם בתוך האנרגיה האורבנית התוססת המקיפה את המלון.

אואזיס על הגג:
קח רגע של שלווה ורגיעה על הגג המפואר שלנו. להירגע ליד הבריכה ולצלם את הנופים עוצרי הנשימה של הנוף העירוני. הגג כולל גם בר ומטבח מסוגננים, המגישים תפריט משובח של תענוגות קולינריים טעימים.

קפה מאייר:
הממוקמת בקומת הקרקע, המסעדה התוססת שלנו, קפה מאייר, היא יעד בפני עצמו. התחילו את היום עם ארוחות בוקר ישראליות ומנות בינלאומיות, וככל שהיום מתקדם, התפנקו עם ארוחות עמוסות בטעמים מכל העולם. בערב, תיהנו מאווירת בר מסעדה בהשראה אירופאית, היוצרים את האווירה המושלמת לחוויה בלתי נשכחת בכל שעה.

מקום לכל מצב רוח:
מלון מאייר האוס הוא יותר מסתם מקום לישון בו. זהו מרכז לעסקים, הנאה ונופש. סצנת הגג מקבלת את הערב באווירה נעימה וצוננת, והופכת לדופק חיי הלילה של תל אביב. הסיפון המרווח מושלם לתרגול יוגה, פילאטיס, טאי צ'י ופעילויות בריאות אחרות. בין אם אתם רוצים כוס יין או בירה כדי להירגע או פשוט רוצים להירגע וליהנות מהרגע, הסיפון שלנו נותן מענה לכל הצרכים שלכם, ומתאים את עצמו לכל רצון, עונה או אירוע.

בואו לחוות את לב תל אביב בסטייל במלון בית מאיר. המיקום המעולה שלנו, בשילוב עם המחויבות שלנו לעיצוב ונוחות, מבטיח שהייה בלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים הרפתקה אורבנית תוססת, מפלט מרגיע או שילוב של שניהם, מלון הבוטיק שלנו מציע את הסביבה המושלמת ליצירת זיכרונות מתמשכים. בקרו אותנו עוד היום וגלו את הפיתוי של תל אביב מלב העיר.

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • ספא
  • אספרסו בחדרים
  • מלון בוטיק
  • מלון אורבני
  • וויפי בחדרים
  • סוויטות מפוארות

מיקום במפה


תמונות המלון