מופעי סטאנד-אפ

לאלו שביננו שלא מתחשק להם לקבל ספריי כתום-ירוק לפנים מאיזה צוציק בן 10 לבוש לבן חגיגי סטייל "פתאום אני דתי" ודווקא בא לכם לשבת בנוחותא במיזוג ובחברותא ופשוט לצחוק הינכם מ וזמנים למופעי הסטאנד-אפ של מיטב אמני ישראל המוכשרים שלנו:

* יד אליהו שווה ביקור בערב יום העצמאות איזור היכל נוקיה, שם יתקיים המופע של המדינה.
החל מהשעה 22:30 מגוון אנשי בידור שיגרמו לכם לחייך – אלי ומריאנו, עדי אשכנזי, מיומנה ולהקת משינה.

* מופע הסטנדאפ של אדיר מילר שלא כדאי לפספס! בחגיגה משולשת לכבוד יום העצמאות. ביום ב' (19.4),אדיר יופיע פעמיים – במרכז הקונגרסים בחיפה (21:45) ובהיכל התרבות בתל אביב (23:30).
תהיה לאדיר תוספת מפתיעה העונה שלם שלום אסייג, אשר יעלה גם הוא על הבמה.

* חברי אנסמבל ציפורלה יעלו גרסה מיוחדת ליום העצמאות (20:00 – צוותא) של המופע המצליח שלהם "עקיצה טבעית”.
בין הקטעים המוכרים של המופע הורכבו גם כמה חדשים התואמים את האירוע.
זוהי אחת מההופעות האחרונות של האנסמבל לפני שיעלו עם המופע החדש שלהם – דרך אגב.

אם אתם בעניין של סטנדאפ הארד-קור, יום העצמאות הקרוב יאפשר לכם לדלג בין כמה מופעים מבטיחים – רועי לוי ואנשי הקאמל קומדי קלאב יעלו ספיישל יום העצמאות בצוותא (23:00).
ואם חולפת בראשכם המחשבה האם נשאר עוד איפה לקנות בירה קרה בעיר הזו בשעה הזו! אז יש לכם עוד מקום למופע אחד- אתם מוזמנים להישאר ולצחוק עם קובי מימון – שיעלה לבמה בשעה 24:45, עם גרסה משודרגת למופע המצליח שלו קובי של שושנה.

* מסתבר שההפגזות המרובות והקאסמים המהפנטים שתושבי הדרום מקבלים ב"מתנה" מידי שבוע לא מצליחים להוציא להם את החשק לחגוג ולהלל את מולדת מדינתנו. ועל כן, הסטנדאפיסט אורי חזקיה המוכר לרבים מ"צחוק מעבודה" יהיה ישראלי גאה ויעלה בשני מופעים – הראשון במשכן לאמניות הבמה בבאר שבע (22:00) והשני בהיכל התרבות באשקלון (23:00).השקעה.

* יעקב כהן יופיע בבית החייל בתל אביב (22:00) עם המופע הותיק שלו. באותה שעה בדיוק יעלה על הבמה ישראל קטורזה, בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה.

* מוצאי יום העצמאות. ביום ג' (20.4) השחקנית והקומיקאית מיקי קם תוכל לשמח אתכם במופע היחיד המקסים שלה רגל פה רגל שם – גם במקרה הזה, בהיכל לאמניות הבמה בהרצליה.