גלו את הפנינה הנסתרת של מלון עדן אין בזכרון יעקב

כתובת: דרך אהרון 2 , זכרון יעקב

שוכנת בגבעות זכרון יעקב, עיירה ציורית בצפון הארץ, שוכנת אחת מהפנינים הנסתרות של המדינה – מלון עדן אין. מלון מפואר זה מציע את כל השירותים והשירותים שתוכלו לבקש בסביבה היפה ביותר שניתן להעלות על הדעת. בואו נסתכל בדיוק מה הופך את המלון הזה ליעד כל כך מיוחד.

מלון בוטיק בזכרון – שעה מתל אביב
הדבר הראשון שמבקרים במלון עדן אין בטוח ישימו לב אליו הוא העיצוב המדהים שלו. הבניין עצמו נבנה מתוך כוונה למקסם יוקרה ונוחות, מה שהופך אותו למקום אידיאלי למנוחה ורגיעה. כל חדר כולל מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ועוד.

לבחירתכם 96 חדרי אירוח במבנים דו קומתיים (ללא מעלית). החדרים מותאמים ליחידים, זוגות ומשפחות:

68 חדרים באגף המרכזי – חדרי סטנדרט וקלאסיק המצויים בצמוד ללובי ולחדר האוכל.
מתוכם 2 חדרי נכים, 3 חדרים הכוללים מקלחון ו-9 חדרי משפחה לזוג+ 2 ילדים.

28 חדרים באגף כרמל החיצוני, המעוצבים במראה צעיר ומותאמים למשפחות, הרוצות לבלות יחד.

חופשת ספא כייפית
בנוסף לאירוח המצטיינים שלו, מלון עדן אין מציע גם מגוון שירותים שעוזרים להפוך אותו לאחד מאתרי הנופש המובילים בישראל. האורחים יכולים ליהנות מארוחה טעימה במסעדת המלון שבאתר או להירגע עם כמה משקאות בבר. ישנה גם בריכת שחייה חיצונית מושלמת להתקררות בימי הקיץ החמים, כמו גם חדר כושר וספא שבו המבקרים יכולים להתפנק בזמן שהם שוהים באתר נופש יוצא דופן זה.

מלון עדן אין ממוקם בנקודת פתיחה מצוינת לטיולי אופניים במרחב, בכניסה לסינגל רמת הנדיב, שבילי פארק אלונה וחורשן ומרחק הקפצה קצרה מסינגל חוף הכרמל.
מיקום המלון, האוריינטציה שלו והשירותים המוצעים הופכים אותו למלון ידידותי לרוכבי האופניים.

שירות יוצא דופן
אחרון חביב, אחד הדברים שבאמת מייחדים את מלון עדן אין מאתרי נופש אחרים הוא השירות יוצא הדופן שלו. מהצ'ק-אין ועד הצ'ק-אאוט, האורחים יטופלו כמו מלכים על ידי אנשי הצוות הידידותיים שתמיד מוכנים לעשות מעל ומעבר על מנת להבטיח שלכולם תהיה את החוויה הטובה ביותר במהלך שהותם במלון מדהים זה.

בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או סתם רוצים לברוח מהכל לכמה ימים, אין מקום טוב יותר ממלון עדן אין בזכרון יעקב! עם חדרי האירוח המפוארים, השירותים המדהימים והשירות יוצא הדופן, פנינה נסתרת זו בטוח תספק חוויה בלתי נשכחת שתרצו לחזור אליה שוב ושוב! אז למה אתה מחכה? הזמינו את שהותכם עוד היום!

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • ספא
  • חדר אוכל במלון

מיקום במפה


תמונות המלון