מלון יערים

על ראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים נמצא מלון יערים, מוקף וטובל בקסמיו של הטבע. האירוח במלון הוא מסע קסום אל מחוזות רחוקים של ארץ ישראל היפה, שהתום והטוהר לא משו ממנה.

שילוב מעודן בין עבר להווה, שירות מוקפד ועיצוב שמחבר בין אדם לטבע ובין גוף לנפש מספקים חוויה היסטורית ושורשית שמשרה שלווה ומעוררת געגועים אל ארץ ישראל הישנה והטובה.

שמונים שנות ניסיון בענף האירוח, הקפדה על כל פרט בעיצוב ובשירות, הרגשת אינטימיות, שקט ורוגע וכמובן אוויר פסגות צלול מוקף ירוק עד – כל אלה יבטיחו חופשה שלווה, מעוררת חושים וממלאת אנרגיות.

במלון יערים 230 חדרים ששופצו וחודשו ; כולם מטופחים, מעוצבים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה שמבטיחה חופשה מפנקת ומענגת

במלון חדרי סופריור וחדרי דה-לוקס רומנטיים, מרווחים ומפנקים, כמה מהם עם מרפסת צמודה שפונה אל נוף מרהיב, ואחרים עם גינה פרטית המשקיפה אל נוף ירוק.

כל החדרים מצוידים במיני-בר, בכספת, בטלוויזיה עם כבלים, בפינת קפה וב-wifi. במלון ברכת שחייה מקורה הפונה אל נוף פתוח, ברכת שחייה חיצונית, מועדון ילדים, לובי מרווח, חדר אוכל, חדר כושר וספא

אורחי המלון יוכלו להשתתף בסדנאות שף, לצאת לטיולים מאורגנים וליהנות משירותי השכרת אופניים ללא תשלום.

האירוח הנפלא והמוקפד, משרה שלווה ורוגע וממלאת אנרגיות חדשות.צוות המלון המקצועי בקיא בכל פרט בטבע, בתרבות ובסביבה ומבטיח לאורחיו לנפוש בטבע באווירת אירוח ייחודית וקסומה.

במלון ספא מפנק, ובו ברכת שחייה מחוממת ומקורה, סאונה וג'קוזי, טיפולי ספא, ימי פינוק לזוגות, לקבוצות ולחברות.

"סברס" – מועדון הילדים

סופ"ש עם ילדים יכול להיות תענוג של ממש במלון עם פעילויות לילדיםמלון יערים מתמחה גם באירוח ילדים ומציע לאורחיו ליהנות ממועדון ילדים נהדר שיאפשר חופשה מרחיבת  נפש כל המשפחה.

סברס כולל סדנאות ומופעים ייחודיים מתחלפים, כל ימות השנה ומאובזר במשחקים וציוד נהדר שיהפוך את החופשה עם הילדים לחופשה מהנה ומלאת שימחה.

במועדון הילדים תוכלו למצוא: פלייסטיישן חדשני, מחשב מתקדם, טלוויזיה חכמה, משחקי קופסא, פינות יצירה ומטבחון עץ מיוחד לילדים.

בר, חדר אוכל, לובי

במלון יערים חדר אוכל המשקיף אל הנוף המרהיב של הרי ירושלים ולובי בר.

ארוחת בוקר בבית המלון מוגשת באווירה ארץ ישראלית אותנטית ושלווה, האירוח נפלא ומוקפד ומבטיח לאורחי המלון לנפוש בטבע באווירה ייחודית ומרחיבת נפש

בריכת שחייה

בתוך מתחם מלון יערים ממוקמת לה בריכת שחייה הפונה אל נוף פתוח.
הבריכה מוקפת מדשאות ירוקים ומרחבים פורחים, משקיפה לנוף הקסום ומבטיחה למתארחים בה חופשה נעימה עם מרחב לנשימה.

ספא מפנק ובריאות

מלון יערים מציע ספא ולינה יחד עם תפריט טיפולים עשיר ומפנק, באווירה ארץ ישראלית מקורית.

הטיפולים מתקיימים בחדר הספא שבו מיטות טיפול, חדר רחצה, ואמבט ג'קוזי.

ספא במלון מאפשר יום רומנטי זוגי, לזוגות המעוניינים בבריחה קצרה ומפנקת במיוחד, ומציע מספר חבילות ספא זוגי או טיפולי מתנה לחבר או חברה.

מרכז כושר

חדר הכושר של המלון מציע לאורחיו ציוד חדיש, מאמנים מקצועיים וחלל מרווח. אורחי המלון יוכלו ליהנות משעות פעילות נוחות ואימונים אישיים בהזמנה שיאפשרו לכם להתחבר מחדש לגוף לטבע ולסביבה

סאונה וג'קוזי

אורחי המלון מוזמנים ליהנות משהייה בסאונה או בג'קוזי, לשחרר שרירים ולהירגע. יחד עם קבוצת חברים, בליווי בן או בת זוג או לבד, הסאונה יכולה להיות הקלה אמיתית ליום עמוס ותמריץ נהדר לקחת הפסקה ולחזור לנשום.

השאירו מאחוריכם את כל הלחצים והמתחים של השגרה ובואו ליהנות מחוויה מפנקת ולקחת אוויר לנשימה

כנסים ואירועים

במלון יערים 17 אולמות כנסים בגדלים שונים ו- 1200 מקומות חנייה ללא תשלום; אלה מאפשרים קיום כנסים גדולים ובין-לאומיים, אירועים עסקיים, סמינרים, ימי חברה, תערוכות,

השקות מוצר וימי עיון לצד חתונות ואירועים פרטיים באווירה ייחודית ורגועה, בסביבה ירוקה ושקטה אל מול הנופים עוצרי הנשימה של הרי ירושלים.

האולמות תוכננו באופן מיוחד לאירוח כנסים ומאפשרים לאורחים ליהנות ממערכת הגברה מתקדמת, מיקרופון, מסך טאצ' ומקרן ניידניתן להזמין גם עזרים נוספים בהתאם לדרישות האירוע.