בריחה לשקט ורומנטיקה במלון אקויה אילת: יעד הבוטיק האולטימטיבי למבוגרים וזוגות

כתובת: חיל ההנדסה 6, אילת

מלון אקויה אילת שמח לקבל את פני האורחים מגיל 21 ומעלה לחוות חופשת בוטיק מעודנת ושלווה בסביבה עוצרת הנשימה של הים האדום. המלון שלנו מציע מפלט של רומנטיקה ושלווה, ומבטיח מפלט בלתי נשכח לזוגות המחפשים מפלט אידילי.

הפנקו ביוקרה טהורה שכן כל אחת מ-100 הסוויטות והחדרים שלנו מעוצבת בקפידה כדי לספק חווית פינוק אקסקלוסיבית. מהרגע שתיכנסו למלון המהמם שלנו, תהיו עטופים בעולם של אלגנטיות ונוחות. התפנקו עם השירותים הטובים ביותר, לרבות חדר רחצה המצויד במוצרי טיפוח יוקרתיים, טלוויזיה חכמה עם גישה לנטפליקס עבור התוכניות האהובות עליכם, ומכונת אספרסו יוצאת דופן כדי לספק את תשוקת הקפאין שלכם. פנקו את עצמכם בתענוגות המיני בר המצויד בקפידה שלנו, ונצלו את ערכת החוף המסופקת במיוחד שלנו, ומבטיחה את חווית הפינוק המושלמת תוך כדי התחממות ביופיו הציורי של החוף.

לאלו המעדיפים את הנוחות של שירות חדרים, ארוחת הבוקר המעוצבת והמותאמת שלנו תגיע עד דלתכם, מותאמת אישית לטעמכם, ומלווה בעיתון יומי, מה שמבטיח התחלה מענגת ליום שלכם.

הרשו לנו להכיר לכם את סוויטת הפרימיום שלנו, מפלט של יוקרה המתגאה בנוף עוצר נשימה לים. מקום מפלט למופת זה כולל שני חדרי שינה המחוברים בדלת, המציע את הפרטיות והנוחות המרבית לזוגות. תיהנו משלל שירותים בלעדיים לרבות תיק חוף המצויד לנוחיותכם, טלוויזיה חכמה בגודל 55 אינץ', מכונת אספרסו, מיני בר מצויד במלואו, ארון בגדים מרווח, מייבש שיער וכספת לחפצי הערך שלכם.

לחוויה מפנקת באמת, חדרי המרפסת שלנו מציעים נוף מדהים לים ומקלט פרטי למנוחה. מצוידים במתקני נוחות מפוארים לרבות מרפסת, טלוויזיה חכמה בגודל 55 אינץ', מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער וכספת, חדרים אלה מספקים את המפלט המושלם לזוגות המחפשים שלווה ושלווה.

מלון אקויה מתגאה בכך שהוא מציע חופשת בוטיק אקסקלוסיבית ושלווה המיועדת אך ורק לזוגות. שוכן על הטיילת התוססת של אילת, עם חוף הים ממש בפתח ביתכם, המלון שלנו מבטיח יחס אישי ואווירה מעבר לחלומות שלכם. עם הגעתכם ללובי המזמין שלנו, תקבלו את פניכם עם כוס יין מבעבע ופינוק מרענן. שקע לתוך כורסאות הקטיפה שלנו בבר הלובי, הירגע מהמסע שלך, והתענג על כוס קפה תוך התפעלות מהעיצוב האלגנטי. מוזיקת הרקע שנאספה בקפידה קובעת את האווירה המושלמת לחופשה שלך, בעוד שהחדרים המפוארים מציעים מצעים יוקרתיים, מכונת קפה ומיני בר מצויד במים מינרליים מרעננים.

התעוררו אל הנוף המעורר יראת כבוד של הים, התחילו את היום שלכם עם קופסת ארוחת הבוקר המעוצבת המיוחדת שלנו שנשלחה לחדרכם, וצאו לחוף הפרטי שלנו עם ערכת החוף שהוכנה בקפידה להרגעה האולטימטיבית ולהנאת השמש.

תתפנקו בהתגלמות של נסיגה זוגית במלון אקויה, שם ממתינה קבלת פנים VIP עם מגוון פירות העונה, יין נתזים, עוגיות ועוד. בחרו בין שתי אפשרויות לארוחת הבוקר הטרייה שלכם: קופסת ארוחת בוקר שהוכנה במיוחד שנשלחה לחדרכם או שובר לארוחה בחוץ.

צאו למסע קסום של שלווה ורומנטיקה במלון אקויה, שבו כל רגע נוצר כדי ליצור נווה מדבר מושלם לזוגות המחפשים חופשה בלתי נשכחת.

למידע נוסף או לביצוע הזמנה במלון אקויה אילת >>

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • חדר כושר
  • אספרסו בחדרים
  • חניה על בסיס מקום פנוי
  • חניה בתשלום
  • מלון בוטיק
  • 5 דקות נסיעה ממרכז העיר
  • 3 דקות הליכה מהחוף

וידאו

מיקום במפה


תמונות המלון