מלון הבוטיק מרגוזה תל אביב-יפו

כתובת: אברהם אבן שושן 1, יפו, תל אביב יפו

מלון הבוטיק מרגוזה תל אביב יפו ממוקם בלב יפו, ליד הנמל, יפו העתיקה ושוק הפשפשים התוסס. מ-20 מ"ר ועד 35 מ"ר, במלון חדרים מעוצבים בגדלים משתנים. בכל החדרים מרפסות המשקיפות ליפו העתיקה, חדר מקלחת עם ראש מקלחת כפול, טלוויזיה חכמה המחוברת למערכת IP TV, אינטרנט אלחוטי מהיר זמין בכל רחבי המלון, ערכת קפה/תה עם קומקום חשמלי, מיני מקרר, כספת, ומייבש שיער. מקום חניה תת קרקעי זמין על בסיס מקום פנוי במלון.
ניתן לקיים פגישות, אירועים ומפגשים חברתיים בחדר הישיבות המעוצב והמודרני של המלון, המצויד במיטב ציוד המולטימדיה.

בשילוב חדשני של עיצוב מודרני-מינימליסטי ומוטיבים מזרחיים מסורתיים, עיצוב המלון מזכיר את התפוזים והפרדסים הפסטורליים של יפו שהיו באתר המלון לפני כ-90 שנה.

ארוחת בוקר

ארוחת הבוקר במלון מרגוזה מציגה שפע של טריות, איכות, עדינות, רעננות, צבעים, יצירתיות ומקוריות. כל המצרכים נקנים מהמקומות הטובים ביותר ומוכנים במקום. דבר לא נחסך על מנת להביא את האורח לסערה של טעמים, ריחות והנאה מושלמת.
על המטבח אחראים שני שפים מקומיים שטורחים לתת תוצאה שאפשר לקרוא עליה אלפי מחמאות באינטרנט. התצוגה והטעמים הם חוויה קולינרית שנועדה לעורר ולשמח את כל החושים.

בר בלובי
במזנון הפעיל 24/7 תמיד תמצאו משקאות חמים וקרים, קפה קר, מאפים, פירות, פירות יבשים, יין, חטיפים ועוד.

חדר ישיבות במלון מרגוזה ממשיך את הקו העיצובי ואת האווירה המיוחדת של יפו עם השיק המיוחד של מלון בוטיק יפואי המבטיח לכם מפגש ברמה אחרת. המקום יוסדר לישיבה לפי בקשתכם, סביב שולחן ישיבה גדול (עד 24 אורחים), בסידור תיאטרון (עד 36 אורחים). או בסידור מעגל/מעגלים עד 28 אורחים.

המקום מכיל עזרים ויזואליים הכוללים מסך 65 אינץ' ו/או מקרן 200 אינץ' עם חיבור למחשב מקומי או חיצוני, מדפסת, מיקרופון נייד, מערכת שמע עם שישה רמקולים היקפיים שיכולים להתחבר גם לטלפונים , חיבור לאינטרנט, טבלה, Wi-Fi Fi וגיליונות/עט לכל משתתף. אנו מגישים בחופשיות במהלך היום מבחר קפה ותה איכותיים בטעמים שונים, שתייה קרה (תפוזים, לימונדה ומים), עוגות שמרים וקרואסונים שנאפים במלון ומוגשים חמים וטריים עם ירקות.

ליפו עבר היסטורי ארוך של למעלה מ-3000 שנה כאשר במשך שנים רבות שימש הנמל העתיק שלה שער הכניסה לארץ הקודש. אחד הרחובות הסמוכים אליו ממוקם המלון הוא רחוב יהודה מרגוזה, ומכאן שמו של המלון. רגוסה היה שמה של העיר שנקראת כיום דוברובניק בקרואטיה ויהודה הלוי היה רב יהודי שעלה לישראל בסוף המאה ה-19 והיה רבה הראשי של יפו. ר' יהודה הלוי המכונה יהודה מרגוזה היה גם גנן והשטח עליו נבנה מבנה המלון היה פעם בוסתן ורמז לכך ניתן לראות בפטיו המוביל לכניסה למלון בו ניטעו עצי הדר. הרב יהודה מרגוזה היה מקובל ומוערך הן על ידי תושבי יפו היהודים והן על תושבי יפו הערבים.
מיקום מושלם במרחק הליכה קצר

מרחק דקה וחצי הליכה משוק הפשפשים
7 דקות הליכה ממגדל השעון ביפו
7 דקות הליכה מאזור יפו העתיקה, כנסיית פטרוס הקדוש, תצפית תל אביב ומרכז האירועים
מרחק הליכה של 7 דקות מהנמל והמרינה של יפו
8 דקות הליכה מתחילת הטיילת של תל אביב
12 דקות הליכה לתיאטרון גשר ולמתחם נגה
מרחק הליכה של 12 דקות מחוף יפו (ללא הודעה מוקדמת) או 16 דקות לחוף צ'ארלס קלור (מוכרז)
12 דקות הליכה לאצטדיון בלומפילד
ובקרוב… 8 דקות הליכה לקו האדום של הרכבת הקלה!

שירותי המלון

  • כל החדרים ללא עישון
  • מיני בר בחדר
  • חניה על בסיס מקום פנוי
  • חניה בתשלום
  • חדר ישיבות במלון
  • מלון בוטיק
  • וויפי חינם
  • טרקלין עסקים
  • סוויטות מפוארות

וידאו

מיקום במפה


תמונות המלון