מלון דן כרמל בחיפה

כתובת: שדרות הנשיא 87 חיפה, חיפה

מנופי הים התיכון המרתקים ועד לשירותים היוקרתיים, מלון דן כרמל בחיפה, ישראל מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מלון 4 כוכבים זה ממוקם בלב מרכז העיר חיפה, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור נוסעים עסקיים וגם משפחות שרוצות לחקור את העיר. בואו נסתכל מקרוב על מה עושה את המלון הזה כל כך מיוחד.

לינה במלון דן כרמל
מלון דן כרמל מתגאה ב-176 חדרים המעוצבים מתוך מחשבה על נוחות ונוחות. כל החדרים כוללים מתקנים מודרניים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני מקררים ובקרת אקלים. המלון מציע גם סוויטות גדולות יותר עם שני חדרי שינה עם אזורי מגורים נפרדים ומרפסות פרטיות המשקיפות על הים התיכון.

אפשרויות לסעודה במלון דן כרמל
מסעדת המלון מגישה מגוון מנות ים תיכוניות מקומיות טעימות מארוחת הבוקר ועד הערב. האורחים יכולים גם להזמין שירות חדרים או ליהנות ממשקאות וחטיפים קלים באחד משני הברים שבאתר. ישנה גם מרפסת חיצונית בה האורחים יכולים להירגע עם משקה תוך שהם משקיפים על נופים מרהיבים של העיר והים מתחת.

פעילויות ומתקנים במלון דן כרמל
בנוסף לכל הנוחות הללו, לאורחים תהיה גישה למגוון פעילויות ושירותים במהלך השהייה במלון דן כרמל. למלון בריכה חיצונית מוקפת כסאות נוח בה האורחים יכולים לספוג קצת שמש או ליהנות מטבילה מרעננת במים הקרירים לאחר יום ארוך בטיולים בחיפה. יש גם מרכז כושר באתר אם תרצו להישאר פעילים בזמן החופשה. בנוסף, האורחים יקבלו גישה לחניה חינם במהלך שהותם ללא תשלום נוסף!

בין אם אתם מחפשים אירוח עסקי או בילוי משפחתי נינוח, לא תתאכזבו מהשהייה שלכם במלון דן כרמל בחיפה, ישראל! עם חדרי אירוח ושירותים מודרניים בתוספת נוף עוצר נשימה של הים התיכון ממרפסות פרטיות, מלון 4 כוכבים זה מספק את כל מה שצריך לחוויה בלתי נשכחת באחת הערים התוססות ביותר בישראל. הזמינו את שהותכם עוד היום!

וידאו

מיקום במפה


תמונות המלון