רשת מלונות ישרוטל

ישרוטל הינה רשת המורכבת מ- 15 מלונות מפוזרים על פני הארץ, רובם באילת, ליתר דיוק 9 מהם באילת,  שניים בים המלח, אחד בתל אביב, שניים במצפה רמון (אחד מהם מלון בראשית החדש והמהיב) וכמובן אחוזת ספא יערות הכרמל בחיפה.

רשת מלונות ישרוטל מתגאה (ובצדק) בשירות ואיכות בסטנדרטים גבוהים בלתי רחמניים. החל בעיצוב וציוד המלונות והחדרים, שירותים נילויים נרחבים, יחס אישי של צוותי המלונות, צוותי בידור, תעסוקה ופנאי לילדים, חוויות קולינריות מגוונות והרבה השקעה ומחשבה על נוחות, הנאה ותקציב נוח לכל כיס.
פריסתה הגבוהה של הרשת ברחבי הארץ בשילוב עם נגישות המלונות מכל הבחינות לכל אזרח ותייר משתקפת בחוות הדעת הרבות והתווספות של אורחי המלונות. המלונות דואגים להישב על ביקורות שליליות או מנחות ולשים דגש על שיפורים תמידיים ברשת.

מלונות הרשת פונים לסוגי קהל רבים –

מלונות היוקרה "אחוזת ספא יערות הכרמל" הממוקמת בלב שמורת טבע ירוקה מדהימה בחיפה מציעה חווית נופש ייחודית לגוף ולנפש, (וכולנו מכירים את פרסומות המזרנים של אחוזת יערות הכרמל) נוחות, יוקרה, פאר, בריאות, רוגע, טבע ושלווה במקום אחד.

 

ישרוטל "אחוזת יערות הכרמל"
ישרוטל "אחוזת יערות הכרמל"

מלון "בראשית" חהחדש במצפה רמון, סובב נוף מדברי מסתורי, שקיעות וזריחות שלא נצפו מגגות העיר, בריכת שחייה בסגנון "infinity" סטנדרטים אירופאים בכל יחידות הדיור, התפרסות המלון על שטחים נרחבים מעניקים אינטימיות ופרטיות לאורחים, שלל אטרקציות מיוחדות סביב השעון בקרבת המלון, כולם יוצרים את הקסם של מלון "בראשית".
מגוון רחב של המלונות האיכותיים המפורסמים של הרשת המעניקים לנופשים, בעיקר באילת, מענה לתעסוקת ילדים, מענה לשלל פעילויות בוקר צהריים וערב ומענה נוח וזמין לכל כיס בשיטת "הכל כלול" .

מלון ישרוטל "בראשית" מצפה רמון
מלון ישרוטל "בראשית" מצפה רמון

לכל מלון ברשת ישרוטל יחודיות קסומה ומעניינת משלו, כל מלון והמיקום הספיציפי שלו הנבחר בקפידה למטרת מיקסום ההנאה והחופשה של הנופש הישראלי, התייר או איש העסקים שתמיד יוכל למצוא בכל אחת מהמלונות שירותים עיסקיים ומענה אינפורמטיבי.

רשת מלונות ישרוטל >>>

ישרוטל ים המלח >>

 ישרוטל אגמים אילת >>

ישרוטל גנים ים המלח >>

 ישרוטל שלמה המלך אילת >>

 ישרוטל הנסיכה אילת >>

ישרוטל טאואר תל אביב >>

 ישרוטל ים סוף (אמבסדור לשעבר) >>

 ישרוטל ספורט קלאב אילת >>

ישרוטל רויאל ביץ' אילת >>

מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת
מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת