יש מגוון דברים שיכולים לתסכל את אורחי המלון. כמה תלונות נפוצות כוללות:
רעש: רעש מאורחים אחרים, מהרחוב או ממתקני המלון (כגון חדר כושר או בריכה) עלול להפריע ולעצבן חלק מהאורחים.
ניקיון: האורחים מצפים לחדר מלון נקי ומתוחזק היטב. אם החדר לא נקי או אם יש בעיות תחזוקה, זה יכול להיות מתסכל עבור האורחים.
נוחות: האורחים עשויים להיות מתוסכלים אם המיטה לא נוחה, החדר חם או קר מדי, או שיש בעיות אחרות עם נוחות החדר.
שירות: שירות גרוע מצוות המלון או מחסור בשירותים יכולים גם הם להיות מתסכלים עבור האורחים.
מיקום: אם המלון אינו ממוקם בנוחות או אם יש בעיות עם האזור שמסביב (כגון רעש או חששות בטיחותיים), זה יכול להיות מתסכל עבור האורחים.
מחיר: אם אורח מרגיש שהוא משלם יותר מדי עבור החדר שלו או אם יש עמלות בלתי צפויות, זה יכול להיות מתסכל.
דילים לפסח הוטלס 2025
הזמנה בהוטלס, תשלום ישירות במלון!
אין מבצעים בין התאריכים 10.04.2025 - 20.04.2025