מתי יעדיפו הישראלים לצאת לחופשה – תוצאות מפתיעות בסקר הגדול של הוטלס

אנחנו הישראלים כידוע אוהבים מאוד לנפוש ויוצאים לאורך השנה למלונות ובתי הארחה בארץ ובחו"ל. אנו בהוטלס החלטנו לברר מהם הקריטריונים שעל פיהם בוחר הישראלי את חופשתו, לכן פרסמנו סקרים בדף הפייסבוק של הוטלס ושאלנו את אוהדי האתר מה הם באמת חושבים וחזרנו עם תשובות שחלקן צפויות ואילו חלקן האחר עשוי בהחלט להפתיע אתכם.

מתי יעדיפו הישראלים לצאת לחופשה משפחתית ?

הדעה הרווחת היא שתקופות הקיץ והחגים עת הילדים נמצאים בית ללא מסגרת מאורגנת, הן הזמן הטוב ביותר להתאוורר ולצאת לחופשה. לכן בוודאי תתפלאו לשמוע כי מרבית הישראלים יבחרו את מועד חופשתם המשפחתית לא על פי מועדים ועונות השנה, אלא כאשר ימצאו את הדיל משתלם ביותר. כלומר, לא מעט מאיתנו יוצאים לחופשה משפחתית דווקא בעונת החורף הפחות מבוקשת, כאשר המלונות אינם בתפוסה מלאה והמחירים יורדים בעשרות אחוזים. ואכן, בשנים האחרונות הפכו חופשות חורף מפנקות, חמימות וזולות באילת ובים המלח לטרנד מבוקש, לא רק בקרב תיירים מאירופה אלא גם בקרב משפחות ישראליות. משפחות אלו גילו את נפלאותיה של חופשה שנתית שאיננה נפגמת על ידי עומס תיירים רעשניים, וגם ללא החום הכבד של אזור הדרום.

כמה פעמים בשנה יוצאים לחופשה במלון?

שגרת החיים בישראל הינה קשה ומלחיצה עבור אנשים רבים, הנדרשים למוסר עבודה גבוה בשעות עבודה ארוכות לצד פקקים בלתי נגמרים בדרך אל העבודה ולבית. גם המצב הביטחוני והכלכלי שאיננו פשוט תורם ליצירת סיר לחץ מהביל במיוחד. אין פלא אם כן, שמרבית הישראלים ללא קשר למצבם הכלכלי, חייבים להימלט לחופשה מפנקת בארץ פעמיים בשנה. רובם היו בוודאי שמחים ליותר מכך, אך נראה כי פעמיים בשנה הן הגבול למתיחת המינוס בבנק.

מה הכי חשוב לישראלי במלון חמישה כוכבים באילת ?

מרבית הישראלים המתעתדים לצאת לחופשה יוקרתית במלון חמישה כוכבים יעדיפו לבלותה באילת, ובצדק. העיר הדרומית השוכנת על חופי ים סוף הינה אתר נופש מושלם, וכנראה הכי קרובה לאווירת חו"ל בארצנו הקטנטונת.
כאשר שאלנו את הגולשים מהו הפרמטר החשוב ביותר מבחינתם במלון חמישה כוכבים אידיאלי באילת, ניתן היה לצפות שנושא המזון יזכה במקום הראשון מכיוון שהישראלים ידועים באהדתם למזנונים גדושים מכול טוב. ואולם, מסתבר כי תחום המזון אמנם חשוב וכך גם הבריכה ומגוון הפעילויות שבמלון, אך במקום הראשון ובהפרש ניכר ניצב חדר מפנק ואיכותי. אכן, מי לא חולם על סוויטה נאה ובה ג'קוזי פרטי, ריהוט יוקרתי, שלל אבזרים מפנקים ומרפסת גדולה הצופה אל הים וההרים.

הצטרפו גם אתם לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להגיב ולהביע את דעתכם – וכמובן לקבל מבצעים, הטבות ולהשתתף בהגרלות של אתר התיירות של ישראל.