מלון ישרוטל ים המלח

ישרוטל ים המלח- המלון הנבחר לטוב ביותר ע"פ מדד מלונות הוטלס

דום דום דום דום דום דום!!!! והמלון הנבחר למלון הטוב ביותר ע"י גולשי אתר הוטלס הוא : (שוב תופים בבקשה…..)

ישרוטל ים המלח – מלון 5 כוכבים מרשת מלונות ישרוטל!!!

גולשי הוטלס תעדו באתר ביקורות חיוביות במיוחד על חופשתם במלון ישרוטל ים המלח ומערכתנו הנאמנה של "מדד המלונות הטובים בהוטלס" הקפיצה את ישרוטל ישירות למקום הראשון כפי שמגיע לו באמת!!

מלון ישרוטל ים המלח

ארז, אמר שהוא היה מאוד מרוצה מהניקיון והאסטטיקה במלון, הבריכות לדבריו היו ממש תענוג, חדר האוכל והשירות היו נפלאים וגם החדרים לטעתנו היו נוחים נקיים וציטוט :”… בעלי נוף מדהים!..”
מה שלא ממש מצא חן בעיניו זה שהבידור בערב לא היה עמד בציפיותיו, ולדעתו הג'קוזי בספא היה קצת קטן. אבל בעיקרון הביקורת של ארז הניבה ציון של 96% למלון!!! נשמע די טוב, לא?

משה ואשתו התארחו בחדרי מואב וציינו שממש הכל היה לשביעות רצונם, החדר, האוכל, המלון , השירות, המיקום. פרט לעובדה שבטלוויזיה בחדרם לא היה ערוץ ספרדי, הביקורת שהזוג החביב הזה נתן למלון השיגה ציון של 100% – נראה שהם נהנו גם בלי הערוץ…

מרינה ובעלה השתדרגו (ללא כל תשלום נוסף כמובן) לחדר מסוג מואב עקב תקרית של מיזוג אויר לא תקין בחדרם הראשון… עניין די חשוב כשאתה נמצא לבד במערכה נגד השמש הדרומית של ים המלח, אבל מתוך 298 חדרים מצויינים נדמה לי שאפשר לסלוח ולהבין, כי אחרי שעברו חדר מרינה ובן זוגה רק שיבחו את המלון ונתנו לו  ביקורת טובה של ציון  96% !!!

מלון ישרוטל ים המלח

מסקנותינו: מלון ישרוטל ים המלח הוא המלון הטוב ביותר  לפי גולשי הוטלס, אז קדימה חברים  .. להזמנות במלון ישרוטל >>