ננוצ'קה – בר מסעדה תל אביב

לננוצ'קה החדשה >> , את זאת שבכתבה הזאת סגרו.

כשאתה מגיע  לננוצ'קה בסופ"ש ונעצר אצל המארחת (שמבקשת שתמתין "כי המקום מלא"), אתה באמת מאמין שהם רק רוצים בטובתך. כי הרי כך, לא יהיה לך צפוף כשתעבור את דלתות העץ האדומות….אז תשכחו מזה!

יש ימים שכל כך צפוף שם ,שפשוט לא ברור לך איפה יעמדו חמשת האנשים הנוספים שהרגע פתחו את הדלת. ואז מתבררת לך התשובה – הם יעמדו עליך .

אבל ברצינות, הצפיפות היא החיסרון היחיד של הננוצ'קה. וגם היתרון שלה. אין עוד מקום בעיר עם אנרגיות כאלה ודינמיקה כזו, שלפחות על פני השטח נראית תמימה ובלתי מזיקה. פיק אפ במסווה של ידידות. אין ספק, שהצפיפות עושה את שלה!

המקום היחיד בעיר שבו גר זאב עם כבש. בליל של אנשים שבכל מקום אחר לעולם לא  היו מתחברים וחולקים רגע, עם חיוך שלא יורד להם מהפנים במיוחד כשאחת הברמניות היותר סקסיות בת"א עולה על הבר לריקוד חושני. וכשהדי ג'יי , דני סידס (המתקלט בימי שני ושישי), שם עוד פנינה מוזיקלית ששכחת מקיומה ושבדיוק הכי רצית לשמוע בעולם – החיוך עוד יותר מתרחב והרגליים מתחילות לזוז ללא שליטה.  ישנם גם ימים בהם מתנגנת מוסיקה ספרדית, ואם אתם ברי מזל תוכלו לתפוס את רקדני הפלמנקו המדהימים על הבר. ובכלל, אני מעדיפה וממליצה על ה"הופעות" של הרקדנים הלא מקצועיים שעולים בספונטניות לרקוד על הבר …

גם אם חשקה נפשך באוכל כשאתה בננוצ'קה , יש מה!

כול המנות הראשונות שניסיתי היו טעימות בעיניי…( לעיקריות יש נטייה לבוא עם כוסברה וזה לא משהו שנכנס לי לפה). לא בדיוק מתכונים של שומרי משקל, אבל טעים ומהווה מצע נעים לקליטת כמויות אלכוהול לא מעטות.

במיוחד אהבתי את החצ'פורי ( שזה בעצם סוג של בורקס גבינות טעים אבל יקר, בכל זאת.. בורקס ב- 45 ₪..) וגם את החינקלי בשר שהיא המנה האולטימטיבית . גם טעים וגם נותן הרגשה קצת גרוזינית, שבשבילה חשבת שהגעת למקום הזה מלכתחילה.

מנות נוספות טעימות הן אגרול הים השחור וכוכב ננוצ'קה – שתיהן מכילות פרות ים (לא כשר כבר אמרתי?) וטעימות מאוד.

אז כן, המקום קטן וצפוף, אבל, זה המקום היחיד בעיר שלא איכפת לי לעמוד , פשוט כי המעבר לריקוד יהיה קל יותר .. ועם הדרינק הנכון (בירות ובחרובקות בשילוב מנצח), לא רק שאתה רוקד, לפעמים אתה גם עף…
ננוצ'קה- לילנבלום 28 ת"א טלפון 03-5162254

NG – אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב

בר – בשר, מסעדת שף.

קשה להחליט מאיפה להתחיל ולתאר את המקום הכל כך מיוחד הזה. שילוב נהדר של בשר משובח, יין איכותי ובר אלכוהולי רחב ומגוון, המוגשים ע"י צוות מקצועי ונעים המשרה אווירה ביתית בתוך מבנה ציורי ומקסים, בעיצוב אירופאי, המתאים לאווירה הרומנטית של שכונת נווה צדק.

מיד עם כניסתך למקום, ניחוחות הבשר והחיוכים גורמים לך להבין שמכאן לא יוצאים כל כך מהר.

במרכז המקום יש בר ומסביבו שולחנות ישיבה ופינת ספות נוחה (לנמנום קל לאחר הארוחה…).

מוסיקת רקע נעימה ולא רועשת מדי מאפשרת לקשקש במהלך הארוחה ולהתרכז בתפריט המושקע והאיכותי הכולל מספר מצומצם של מנות בשריות איכותיות ומנות פתיחה מיוחדות. כוכבי התפריט הם מנות הפורטרהאוס 1.2, 1.4 או 2 ק"ג ליחיד (כן, כן, ראיתי גם כאלה), זוג או שלישיה ומנת האנטרקוט 800 גר' ליחיד או לזוג. ולסיום, כדאי להזמין את דיז'סטיף הבית – לימונצ'לו מתוק וטעים שיחמם לכם את כל הגוף…

אבל זה לא רק הבשר המדהים. אפשר וצריך להגיע גם לדרינק על הבר, שאינו רועש וצפוף, אך עדיין משרה אווירת שתייה אינטימית וסקסית.

המקום פתוח בימים א,ב,ד,ה מהשעה 18:00 ועד 1:00 אחר חצות , וביום ג' ובסופ"ש מהשעה 12:00 בצוהריים ועד 1:00 אחר חצות.

מחיר ממוצע לסועד – 130–180 ₪ (שווה כל אגורה…). ביום ג' מוגשות ארוחות עסקיות בשעות הצוהריים הכוללות את המנות העיקריות הרגילות בתוספת מנה ראשונה חינם (מתוך מספר אפשרויות) ומשקה חם או קר . רצוי לא לקחת סיכון ולהזמין מקום מראש.
NG – אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב 03-5167888

אתר חדש לאורכידאה

אתר חדש

בימים אלו עולה אתר חדש למלון אורכידאה. באתר המושקע שולבו תמונות חדשות, סיורים וירטואלים וסרטון וידאו. האתר בנוי לפי כל הסטנדרטים החדשים של עיצוב נכון תוך כדי התאמה לדפדפנים סטנדרטיים.

האתר החדש בא לתת מענה לכל צרכי השיווק של המלון ולשפר את חווית הגולש בו. מזל טוב.

לאתר החדש >>

בראון רד סי – מלון חדש

לחוות את אווירת המדבר הנוסטלגית במלון בראון רד סי באילת

מבוא:
גלו צד אחר של אילת עם הגעתו של מלון רד סי בראון, המציע חווית נופש ייחודית ונוסטלגית. עם העיצוב בהשראת המדבר והאווירה החמה שלו, מלון זה מביא אווירה רעננה ומרגשת לעיר. מלון בראון רד סי מתגאה ב-167 חדרים מעוצבים להפליא, אירוח ידידותי למשפחות, אזור בריכה מרווח, אפשרויות אוכל מצוינות, חדר כושר מאובזר ולובי מסביר פנים. בואו נצלול לפרטים של נווה מדבר זה.

חדרים בהשראת מדבר:
כל אחד מ-167 החדרים במלון בראון רד סי משדר אווירה מדברית ייחודית, עם צבעים חמים ומזמינים וריהוט נעים. בין אם אתם בחופשה זוגית או בחופשה משפחתית, המלון מציע מגוון גדלים של חדרים שיתאימו לצרכים שלכם. בנוסף, הסוויטות יכולות להכיל בנוחות עד חמישה אורחים, מה שהופך אותן למושלמות לקבוצות גדולות יותר. מהאבזור ועד הצבעים, כל פרט נבחר בקפידה כדי ליצור שהות בלתי נשכחת.

אזור בריכה מזמין:
התפנקו במפלט ספוג שמש באזור הבריכה המרווח של המלון. קחו טבילה מרעננת בבריכה ולאחר מכן הירגעו על מיטות השיזוף בעודכם נהנים מהבריזה המדברית. מתחם הבריכה כולל גם מסעדה בה תוכלו להזמין משקאות, חטיפים וארוחות בשריות טעימות כדי לספק את התשוקה שלכם. לאלו המחפשים רגיעה, המתחם מציע סאונה יבשה, סאונה רטובה וחדרי הלבשה. בנוסף, לאורחים יש גישה חינם לחדר הכושר המאובזר היטב של המלון כדי לשמור על שגרת הכושר שלהם.

חוויות ספא מרגיעות:
בים סוף בראון, הדגש הוא על התחדשות ורגיעה. פנקו את עצמכם במגוון עיסויים מקצועיים הנותנים מענה לגוף ולנפש כאחד. להירגע באווירה השלווה המגדירה את המלון תוך כדי הנאה מרגע שקט של פינוק. בין אם אתם בחופשה זוגית או בטיול משפחתי, הרגעים השלווים הללו הם חובה.

מיקום מושלם:
מלון בראון רד סי ממוקם באופן אידיאלי ליד פארק בנימין, אזור תוסס עם מדשאות רחבות, מתחם סקייטבורד ומזרקה מוזיקלית. המלון נמצא במרחק נסיעה קצר מהטיילת ומחוף הים, ומציע גישה נוחה לאטרקציות המובילות של אילת. בנוסף, הפתיחה הקרובה של קניון שבעת הכוכבים באביב 2024 תספק הזדמנות מצוינת לקניות ללא מע"מ, מה שמוסיף לנוחות המיקום.

תענוגות קולינריים:
התכוננו למסע חושי במסעדת המלון, המגישה ארוחות בוקר וערב. התפנקו עם מגוון מענג של צבעים, ניחוחות וטעמים, מעוצבים בקפידה כדי לעורר את בלוטות הטעם שלכם. ארוחת הבוקר מוגשת בין השעות 7:00 עד 10:30, וארוחת ערב זמינה בין השעות 18:30 עד 21:00. בנוסף, המלון כולל מסעדת לובי חלבית ומסעדת בריכה, המבטיחים חוויה קולינרית מושלמת במהלך שהותכם באילת.

עיצוב מדבר שובה לב:
כל פינה במלון בראון רד סי מעוצבת בקפידה כדי ללכוד את מהות המדבר. המלון חובק גוונים חומים אדמתיים המעורבים עם גוונים בהירים, היוצרים שילוב הרמוני המשלים את הסביבה המדברית. טבלו את עצמכם באווירת המדבר, שבה מתקיימים יחד אלמנטים טבעיים ואווירה נוסטלגית. ברוכים הבאים לנווה המדבר שלך.

צאו למסע בלתי נשכח במלון בראון רד סי, בו העיצוב בהשראת המדבר, הצבעים החמים והאווירה השלווה מציעים חוויה ייחודית ונוסטלגית באילת. עם חדרי אירוח נוחים, אזור בריכה מזמין, טיפולי ספא מרגיעים, מיקום מעולה, אפשרויות קולינריות מענגות, ועיצוב בהשראת מדבר שובה לב, מלון בראון רד סי מבטיח שהות יוצאת דופן. תנו לנווה המדבר לחבק אתכם כשאתם חוקרים את היופי של אילת

ברור והזמנות >>

מרקיור תל אביב – מלון חדש בתל אביב

מלון מרקיור תל אביב

סוג המלון: מלון עסקים

מלון Mercure B&P Tel-Aviv הינו החדש והמתקדם של רשת מלונות Accor הבינלאומית בישראל. המלון שנפתח לפני מספר חודשים מציע 103 חדרי אירוח מתקדמים וחוויה עסקית מושלמת. עמדת הקבלה תוכננה לשרת באופן אישי את קהל הלקוחות. הקבלה נעשית בישיבה אישית אל מול פקידי הקבלה אשר ישמחו לתת מידע וטיפים על המלון ומקומות תיור בעיר. במתחם המלון פועל ביסטרו קפה של רשת Café Café המציע בנוסף לקפה המעולה גם תפריט עשיר שמשלב סגנונות שונים ומנות שף יומיות.

תיאור החדרים:
כל חדרי המלון עוצבו בקו מודרני לנוחות עסקית ותיירותית כאחד. חדרי המלון מאובזרים בטלוויזיות LCD עם מספר רב של ערוצי כבלים, מכשיר טלפון עם מענה קולי ושירות יקיצה, ערכת קפה ותה , מקרר מיני בר,כספת אישית המותאמת לאחסון מחשב נייד וחדרי אמבטיה עם מייבשי שיער,מראות איפור. החדרים כולם מרוצפים פרקט ומאובזרים במיטות רחבות עם מזרנים מעולים ומצעי פוך מפנקים להנאה מושלמת. במלון פועלת קומת אירוח ללא עישון.

פרטים נוספים >>

מלון אורכידאה מתחדש!

אגף חדש

אגף שנגרילה – הינו האגף החדש אשר נפתח בשנת 2006 ובו 36 חדרי שנגרילה יוקרתיים, 9 ווילות שנגרילה דה-לוקס עם מרפסת שיזוף וג'קוזי תחת כיפת השמיים, ווילת גראנד שנגרילה המרהיבה עם בריכה פרטית וגנים פורחים. הכפר התילאנדי מתרחב…

להזמנות וברור חדרים פנויים >>

סיור וירטואלי בבריכה >>